Alla inlägg den 20 september 2010

Av Helena V Löfström - 20 september 2010 10:06

Dags för en uppdatering kanske:) 


Det har varit mycket med jobb, skola, fotboll och möten senaste veckorna. Jag har dessutom dragit igång renovering av matplatsen här hemma. Som Ni förstår tycker jag om att vara sysselsatt. 


Snart är fotbollssäsongen slut och vi summerar den med att spela en träningsmatch mot flickor 11 år. De ska nästa år spela 9 manna och ska nu invigas i den sortens spel. För "mina" tjejer har det gått mycket bra i år, kanske inte sett på slutresultatets siffror, men mycket väl på hur spelet har utvecklats sig hos tjejerna. De har växt enormt mycket sedan i våras. Nästa år spelar dom 11 manna, och jag säger bara: Kämpa på! Ni är jätteduktiga.


Jag har under sensommaren virkat en lucia. Den har varit klar ett par veckor också, men efter den så tappade jag lusten och inspirationen helt. Men nu börjar jag bli sugen att göra något igen...man måste ta en paus från allt emellanåt.

  


Nu ska jag gå och slipa väggarna och spackla en omgång till innan jag åker ner och väljer tapeter. Jag vill ha en matplats med lugn och harmonisk stämning. Vet att det inte kommer att bli lätt. Det finns ju så många och fina tapeter.


Ha det gott!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Amigurumi

Bilder på mina verk.

Amugurumi beskrivningar

Gratis beskrivningar på virkade djur

Min egen gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards